• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Дошкільний підрозділ НВК

СТАРША САДОВА ГРУПА

Старша садова група дошкільного відділення Клишківського НВК налічує 12 дітей. Методична робота будується відповідно до оновленого Базового компоненту дошкільної освіти, методичним рекомендаціям до оновленого Базового компоненту та освітньої програми розвитку дитини від народження до шести років «Я у світі». Перевагу надаємо інтегрованим заняттям, а весь освітній процес будуємо за блочно – тематичним принципом. Зміст дошкільної освіти викладаємо за сімома освітніми напрямами : «Особистість дитини», «Дитина в соціумі», «Дитина у природному довкіллі», «Дитина у світі культури», «Гра дитини», «Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі», «Мовлення дитини». Під час реалізації завдань за освітніми напрямами формуємо такі компетентності: особистісну, здоров’язбережувальну, соціальну, громадянську, природничо – екологічну, мистецько – творчу, образотворчу, музичну, театралізовану, ігрову, предметно – практичну, технологічну, пізнавальну, логіко – математичну, дослідницьку, комунікативну, літературно – художню.

Учимо дітей бути творчими, креативними, комунікативними, неординарно розв’язувати проблеми , тому використовуємо інноваційні технології такі як : теорія розвитку творчої особистості Г. Альтшуллера ( теорія розв’язання винахідницьких завдань ТРВЗ), методика розвитку творчих здібностей на заняттях з малювання (автор Л.Шульга), спадщина В.Сухомлинського, розвивальне читання дошкільнят за методикою Л.Шелестової, здоров’язберігаючі технології ( арт – терапія, манкотерапія, заняття з фітболами), квест – технології.

Заняття проводяться фронтально, підгрупами та індивідуально.З огляду на те, що провідною у дошкільному віці є ігрова діяльність, гра широко використовується у освітньому процесі як самостійна форма роботи з дітьми та як ефективний засіб і метод розвитку, виховання і навчання в інших організаційних формах. Пріоритет надається творчим іграм (сюжетно-рольовим, будівельно-конструктивним, іграм-драматизаціям та інсценівкам, іграм з елементами праці та художньо - творчої діяльності) та іграм з правилами (дидактичним , інтелектуальним , рухливим , хороводним тощо).

Надаємо перевагу формам методичної роботи, які стимулюють професійну творчість , а саме: професійні конкурси, огляди – конкурси, педагогічні виставки, творчі звіти , майстер – класи, створення мультимедійних презентацій, семінари – практикуми.

Вихователь старшої групи Світлана Долиняк, вища категорія

Інтегроване заняття Подорож з Червоною Шапочкою

Презентація до заняття

ПСИХОЛОГІЧНИЙ КВЕСТ «НА ПОШУКИ ЕМОЦІЙ»

Подорожувати по «країні емоцій» дітям допомагала карта.

На станції «Острів гніву» діти освоювали прийоми зняття психоемоційного напруження (вправа «Чарівний клубок» ), обговорювали способи роботи з гнівом, злістю і, найголовніше, вчилися довіряти і підтримувати один одного.

На станції «Ліс здивування» діти занурилися в атмосферу чарівного лісу, де ростуть дивовижні рослини і зустрічаються найдивовижніші запахи.

Діти швидко впоралися із завданням, правильно відгадали, що саме знаходиться в щільно закритих коробочках (мандарин, шоколад, кава, часник, м'ята).

На станції «Озеро смутку» учасники склали "Заклинання проти смутку", пропонували свої способи, як впорається з сумом, як допомогти "сумній дитині", якщо він новачок в групі.

На станції «Печера страху» діти розглядали і підбирали картинки: те, що викликає страх і те, яким способом можна цей страх подолати.

Особливий інтерес у дітей викликало завдання «Намалюй свій найбільший страх» і «Зроби свій страх смішним». Діти швидко перетворили страшне в смішне.

Проходження останньої станції «Місто радості» принесло приємні позитивні емоції - команди записували на "ромашках радості" свої висловлювання,

Озвучували свої побажання добра і радості людям і всім живим істотам нашої планети, а також їх очікував маленький сюрприз у вигляді солодощів.

Психологічний квест "На пошуки в країну емоцій" пройшов дуже динамічно, в приємній дружній атмосфері, сподобався всім учасникам.

Діти отримали медалі «Знавці людських почуттів».

МОЛОДША САДОВА ГРУПА

Молодша садова група дошкільного відділення Клишківського НВК налічує 14 дітей. Освітній процес будуємо згідно оновленого Базового компоненту дошкільної освіти, методичним рекомендаціям до оновленого Базового компоненту та освітньої програми розвитку дитини від народження до шести років «Я у світі».

В освітньому процесі використовуємо такі основні форми організації дітей: спеціально організована навчальна діяльність (заняття), ігри, самостійна діяльність дітей (художня, рухова, мовленнєва, ігрова, трудова, дослідницька та ін.), індивідуальна робота, спостереження, екскурсії, походи, свята та розваги. Вони можуть бути організовані фронтально, підгрупами, індивідуально.

Організована навчальна діяльність дітей у формі занять планується переважно у першу половину дня. В окремих випадках проводимо деякі заняття у другій половині дня. Це стосується занять з фізичної культури, образотворчої діяльності .Елементи навчальної діяльності включаються також до інших форм роботи з дітьми в повсякденні ігри, самостійну діяльність, індивідуальну роботу, спостереження, чергування тощо. Упродовж усього дня організовуємо різні види ігор з урахуванням віку дітей, їхніх ігрових інтересів, місця гри в режимі дня, місця проведення, змісту попередніх і наступних форм роботи, сезонних умов, ступеня фізичного та інтелектуального навантаження на дітей.

У своїй роботі використовую спадщину В. О. Сухомлинського, працюю над проблемою «Формування соціально – морального розвитку дітей молодшого дошкільного віку як необхідний чинник адаптації до життєвих реалій суспільства.

Кiлькiсть переглядiв: 1058

Коментарi

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Березень 2024 Наступна
ПВСЧПСН
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031